you only live once

2012-01-20 @ 08:20:00
Dag 1. En bild på favorithästen
Dag 2. När & varför jag började rida
Dag 3. Det här behöver jag träna mer på
Dag 4. Det här är jag bra på
Dag 5. Favoritbilder jag tagit
Dag 6. Alla hästar i stallet
Dag 7. En sak som aldrig får hända
Dag 8. Min största rädsla inom ridsporten
Dag 9. Någon du skulle vela byta liv med för en dag, och varför?


jag hade velat byta liv med någon som räddar hästar från misshandel och slakt , då jag hade velat veta hur de kändes . men även hade jag velat byta liv med misshandlaren , hur 17 man skulle tänkt och varför man skulle gjort det ? tror det hade varit mkt lättare att stoppa misshandeln isåfall !

annars hade jag velat byta liv med evelina lindh , theodra dörring ,beatrice nyberg, mirella thilander,linn olsson eller isabella nilsson  alla dom har så himla galet fina dponnysar som jag avundas enormt & alla dom rider så sjukligt bra <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback