you make it real to me

2012-01-08 @ 20:20:52
Hejsan bloggen , kom precis hem från catrin träning , åkte vid 1 & kom hem nu, seeegt :) ahhaha , men tog ngra timmar dit & hem med ju . Innan idag , förmiddag hoppade jag chipper en galet bra övning , som funkar super på starka/pigga hästar som gärna rusar mot hindrerna och hoppar på fart ist för att hoppa runt ,  funkade galet bra på chipper & fick till gudomligt underbara språng ,  slutade båda serierna med sista hinderna på 1 m , vilket han gjorde med lätthet ! Här är en sjuuukt bra ritad bild av mig , eller nttt ;) painting skills , fast nää


Sen vid 1 då åkte jag till våxtorp tror jag de hette , till catrins gård & tränade , själva träningen var sjukt givande som alltid , finns sååå mkt att jobba på , lilleskrutten har de svårt som sjutton . Kommer kanske ut filmer imon eller till helgen ! Gick iaf bra tillslut , stundtals gick han peeerfa ! Gash vad svårt det är med honom , som catrin sa , det ser ganska lätt ut men det finns knappt någon som kan rida han på det rätta sättet som du (a) fick sjukt många fina kommentarer om min ridning osv.  jätte glad :) som hon sa , harry kommer aldrig bli en sm ponny i dressyr & det vet vi ju , vi köpte honom bara för hoppning , dressyren är hans *styrke* träning som vi säger . Ponnyn kan gå långt i dressyren med , men inte hela vägen då han är så sjukt rörlig och inte har de lätt den stackarn <3
Imon ska jag & mamma ut o gå med hästisarna , vilket betyder slapp dag - jag har tid till videoinlägg , tänkte göra videoinlägg på mina pannband eller tävlingsschabrak , orkar inte göra på alla schabrak jag har då dom ligger huller om buller osvosv... ;) heheh

kram





btw , galet roligt att logga in & se 6 nya kommentarer o bättre statistik , TACK ! fortsätt så och det kommer en överraskning ... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback