wanna be a ..... miljonääär ? :D

2012-01-13 @ 09:07:00
b ponny :

om jag hade kunnat rida b ponny så hade min dröm b ponny varit

nellie berntssons stella , då man ser vilken jäkla kapacitet hon har , dom ska bara få dit dom sista bitarna på plats , sen kommer dom gå hela vägen , grymt fin ponny ! är svag för fuxar med (a)

annars

min vän jacob lundbergs fd. ponny savoy , tränat med honom sjukt mkt i styringe oså , och ponnyn hoppar så damn bra ! shit alltså , och sån söt liten filur (a)

om jag var tvungen att välja en som var till salu hade jag nog valt denna , efter att bara sett bild på den , :
http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=565922


c ponny :

har ju min alldeles egna stjärna , som faktiskt är min dröm ponny , han har allt , hade han varit lite yngre så hade allt varit perfect !

men annars skulle min dröm cponny nog vara

http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=567236 då den var sjukt söt & biffig , loooove biffiga hästar !! hihi

d ponny :

samma här , har harry , som jag tycker har allt , särskilt psyket och kapaciteten !

annars hade jag velat ha beatrice nybergs attorory black cat , är riktigt såld på den hästen  , så galet fin och hoppar hur grymt ? samt den är galet vacker !!

rosanna zimdahls *nocke* då han verkar sjukt fin , hoppar med lätthet och är superfin i kroppen , biffig och hur fin som helst !! :)

till salu dponny : http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=569532 galet fin , biffig , hoppar grymt !

stor häst:

har hittat min dröm häst här :
http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=568789

egentligen inte alls vad jag brukar tycka om , men den lixom säger bara klick , så galet nelly häst ändå , jag vill ha en storhäst som inte är så *storhästig* av sig , utan lite mer ponny aktig xd supergaletfin häst , nelly is in love !!!



hoppas ni tkte om detta inlägget , :)
kram nelly

vilka är era drömhästar ?? :)





Kommentarer
Postat av: OLIVIA

Den första du länkade är Mix....han har jag tävlat en del och han är underbar....drömponni

2012-01-13 @ 18:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback