utan vännerna , är jag ingen

2012-01-12 @ 11:45:00
 en del av min underbara klass , 9D <3




vet att detta är en hästblogg mest , och för mig är det  galet viktigt att ha vänner som ställer upp och stöttar till 110 procent !
men jag bara säger det , mina vänner betyder allt för mig , jag är verkligen ingen utan dom . dom ställer alltidalltidalltid upp för mig , stöttar och bara finns där som stöd . jag är otroligt glad att jag har så fina vänner jag har , både i skolan och i ridningen , många har jag fått från ridningen oxå  ! Tex.  har tränat i styringe i snart 3 år , blivit riktigt bra vän med jacob & jonna , lärt känna massa folk därifrån med ! i skolan kände jag typ bara emma när jag började 7an , blev vän med lite olika . Har världens finaste vänner där just nu , älskade mina ( http://minaengmaan.devote.se/) och jullegulle ! seriöst , går aldrig en dag utan att dom får mig att skratta <3
Har även en annan sjukt nära vän som oxå bloggar , finaste ronja ( http://eliteskackarna.blogg.se/ ) som oxå rider som jag ,  är grymt close till henne , <3 hon bloggar även med en supersnäll tjej som heter lollo , har ridit hennes häst en gång och sånt , jätte gullig tjej ! har även *förlorat*/glidit ifrån vänner , en vän som stått mig närmst , galet vad jag saknar denna människa  , varjde dag...
finns massa mer vänner , detta är några av dom som är närmst mig <3 Älskar att vara med mina vänner , dom får mig alltid att känna mig toppclass , underbaringar <3
 mina julia och jag <3 i jag & syrran  , står sjukt nära ändå , vi delar trots allt samma blod .. <3

 nyår , jonna , ronja , jag & liite markus

sanna och jag i 7an  söööta bruds ;)



 mina & jag <3 duktiga tjejor städar skolan (a)

 jag , johannes & nellie <3 träffas bara johannes o hans familj ca. 2 ggr om året , saknar dom enormt <3

 eksätras us 2009 , shit vad jag saknar . sjukt underbara människor dedär saknar er .. <3


 emma , allison och jag i 8an , GAMMAL BILD

 vickan och jag , vickan är nog den som stått mig allra närmst , känt henne  i över 4 år , har aldrig haft så roligt som  med henne , gjort så mkt tillsammans , danmark (lalandia) , falsterbo hs  , gbg hs , skåne , malmö , ridläger , tävlingar , nyår , sommar , oktoberfester , vintrar , lov  ( vi bodde i princip hos varandra då ) , och alla gånger vi varit . helt sjukt vad vi gått igenom tillsammans ..   
never regret something that once made you smile



btw  , hade inte bild på alla på *nya* datan xd



håll fast vid dom vänner ni har , visa hur mkt ni uppskattar dom .

Kommentarer
Postat av: Louise Larsson :)

aww <3 :) du är oxå jätte snäll nelly <3

det var sjukt kulnär du skulle rida phusan... du fick höja upp stiglädrerna as mkt... ;)

2012-01-12 @ 15:36:48
URL: http://eliteskackarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback