träning , säljes osv..

2012-01-10 @ 21:52:41
Hejsan bloggen ! kom hem från träningen för ca. en timme sen , packade in , käkade och sen direkt till bloggen ;) Träningen var första gången vi hoppade jag & harry på en månad , alltså vi har nt hoppat sen han hade ont i ryggen/sadelproblem , i början var han lite *rädd* eller så , han är ju *van* eller inte van , men den senaste tiden han hoppat har de gjort ont i ryggen när han landat , så han hade nt så mkt bjudning & hoppade inte med sina framben så mkt , men helt okej & han vägrar aboslut inte ! Sen efter en halvtimme började det släppa & när vi sedan slutade med bana var han helt sej själv igen , galet bra han hoppar då ! Finaste ponnyn <3 ska tänka på mer att stå upp & inte sitta ner tungt så får han lätta på galoppen  - han tkr det e skönare & hoppar bättre ! Johan tyckte de var väldigt bra & jag va nöjd ! lilleskrutte ponnyn va nog oxå nöjd , btw , använde mina eskadron skydd med ludd idag  <----- fast bruna , bak + fram
supermysiga & dom passade (!!!????!!!) faktiskt harry ! Chipper har ju ett brunt sett utan ludd till tävling och ett sett med veredus storlek s , harry har ett sett med veredus storlek m , då s inte passade , synd då jag va tvungen att köpa mer hehehe ;)

Galet roligt att vara på ponnybus rygg igen & hoppa <3


tänkte bara lägga ut några av sakerna jag säljer , GALET bra priser , kolla kavajens nypris lixom ? GPA ???
http://www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?ftgnr=1099682



btw , bilder/filmer kommer i veckan eller helgen , samt överraskningen , fått reda på 9 prov nu framöver ... nationella med ... :((


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback