tävlingsoutfits ala nelly & hästarna

2012-01-14 @ 18:34:14



gammal bild men outfit ala harry :

equipe linnea sadel med tillbehör(magplatta osv .. ) , växlar mellan rödbruna softup & bruna marktodd ledade stigbyglar
har innan haft en förbygel med martingal från horse farm , med bling på , men ska inte ha den längre , utan den byts i nuläget ut mot en hansbo martingal med bling på , swarovski <3 ska köpa en ny martingal snart  , men denna hansbon är väldigt fin !
veredus fram + veredus young jump bak
dyon working collection träns med olika pannaband , blått swarovski , flätat från charlies(ala spanska ridskolan ) , blårödvitt swarovski , guldigt swarovski , silvrigt swarovski . det är dom jag brukar använda o byta emellan , även där ska de uppgraderas snart , på gbg horse show !
schabrak har jag ca. 13 stycken som bara används som tävlingsschabrak att växla emellan , lamicell,kingsland,pessoa,shockemöhle,scapa,eskadron, hansbo,agria,glengordon osv... nästan alla mina tävlingsschabrak är slutsålda och inte finns att köpa någonstans ! BIG like :D kommer även uppgraderas där inom kort
lite olika täcken , scapa , exlusiv osv..

kommer uppgradera de mesta där , schabrak,pannaband . ev ett par till veredus i svart & ska nog spara till ett dyon the diffrence ?


gammal bild , outfit ala chipper

jacson celine sadel
träns som faktiskt är från hööks , världens bästa<3 växlar mellan samma pannband som harry
veredus framskydd & teknik skydd bak , eskadron skydd fram + bak eller eskadron fårskinn fram + bak :)
växlar även här mellan olika schabrak , samma som harrys
lite olika täcken , nästan samma som harrys , men mest ett vinnartäcke från när vi vann varbergs hoppet !






outfit ala nelly

animo byxor , med mycket detaljer och bling , ni har redan sett bild ;)
bruna pioneer crocodile eller svarta mountain horse supreme high rider ,stövlar
brun john whitaker eller svart john whitaker hjälm
kingsland jacka & kofta , samt pannband och mössa
kingsland eller celestien sockar
kingsland tröja blå,röd,vit , eller en blå mountain horse . kommer uppgraderas snart , köpa en brun tävlingströja , och en kavaj !
 tror det var allt !!

de saker som jag använder på tävling på både mig o hästarna använder jag bara på tävling , det ända jag använder till vardags är sadlarna . och på träning mina mountain horse stövlar . så allt annat är i toppskick !

kram nelly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback