shopping ala gbg horse show !

2012-01-10 @ 11:47:00
hejsan bloggen ! tänkte lägga upp saker jag ska kolla på / köpa på gbg horse show :)

köpa :

brunt swarovski , alternativt champange färgat , lånad bild




I
I
I
I
ett matchande schabrak , anna scarpati , equiline eller rg tror jag det blir  :)


det är det jag ska köpa

sen ska jag även få ett schabrak av mamma alternativt anna scarpati  , om jag håller mitt godisförbud fram till gbg  ;)

kolla på :

schabrak som matchar mina pannaband som jag redan har , gärna ett i lite klarblåare färg , är inne på det från kingsland , och gärna ett brunt med gammelrosa kant eller tvärtom ;) eller ett brunt/marinblått med brun kant eller guld alternativt silver

brun animo kavaj

hemma ridbyxor i rött eller ngn annan färg , helst helskodda , alternativ pikeur , kingsland , animo eller jw

sen om jag har pengar eller så vill jag gärna ha en ny hjälm eller stövlar (a) och gärna ett till dyon träns , gärna the diffrence
ev. dressyrträns om vi fått tag på dressyrsadel

Alltså jag har sparat ihop alla pengar från min födelsedag + jul , plus att jag sålt lite grejor som ej passat mig , sparat pengar sen jag jobba i somras och sparat nästan alla mina månads pengar :) Jag får lixom inte pengar av mamma/pappa bara sådär , dom betalar grundutrustning , sadel , träns , täcken , bett . Ibland ngt schabrak . Tex. mina veredus till harry fick jag i julklapp , chippers veredus köpte jag själv
Jag har köpt nästan alla mina schabrak,benskydd,träns,pannband,byxor,hjälm,stövlar helt själv ! Betalade båda mina pioneer & mountain horse själv , både mina jw hjälmar , mina animo byxor betalade jag själv . Sen har jag ju fått lite saker på jul och födelsedagar med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback