once in a lifetime

2012-01-09 @ 09:25:00
Hejsaaaan bloggen :) Har galet mkt filmer osv.. jag vill visa er , men två problem , 1 . hittar inte dataöverföringssladden ... har masssa i moviemaker sen innan dom kan jag ju ladda upp ? NEJ ... problem nummer 2 , kan nt logga in på mitt youtube konto ... döööd åt otur .. som jag har ganska gott om xd
Men jag skaskaska försöka fixa detta , får la göra ett nytt videoinlägg med mobilen annars , isf , vad vill ni att jag ska berätta om ? :)
Ska försöka filma träningen ikväll med harry med , eller ah , mami/papi får jag övertala (a)




FALSTERBO <3 SAKNAR :( men tagga gbg horse show , ska va värsta papparazzin där med min/mina dåliga kameror HAHAHA :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback