nyårslöften :)

2012-01-03 @ 11:18:23
hejsan bloggen , tänkte lägga upp lite nyårs löften :)

- starta så många fälttävlanstävlingar som möjligt med chipper , ha sjukt roligt !

- bli bättre på att ta tag i saker , få ännu bättre betyg och göra alla läxor även dom tråkiga

- prestera till max, göra mitt bästa , aldrig komma ut från tävling/träning och tänka att jag kunde gjort så och så och jag kunde ridigt bätte , näpp , nu äre bra ridning till 110 % som gäller !

- försöka uppskatta mer  och visa det, jag är riktigt arg på mig själv då jag är dålig på att uppskatta saker jag får , eller jag uppskattar det sjukt mkt , men är ganksa dålig på att visa det ..

- ha det grymt i sommar o på gbg , rida hästarna bra & klara alla våra mål , ha rolig på gbg hs och fhs , samt varbergshoppet

- släppa dom som inte vill mig *gott* dom som får mig att må dåligt , dem som är avundsjuka och inte glädjs över andras framgångar

- berätta för mamma och pappa hur otroligt tacksam jag är över att få ha allting jag har , inte många som äns har egen häst , jag har två tävlingsponnysar , + en shettis , och paddock , eget stall osv... you rock !




Kommentarer
Postat av: Louise Larsson

jag har inget nyårslöfte.. :(



det kommerbli sjukt roligt i gbg horseshow och jag kommer och hejjar på dej på varberghoppet :D

2012-01-03 @ 21:13:04
URL: http://eliteskackarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback