nothing with out u

2012-01-06 @ 08:52:00
We made it through storms, made it through rain
It's been a long way and now were here
So baby hold on
now that we come so far
just listen to your heart

I won't ever give up
of something that's so strong

Like the moon causes the tide
Give me wings so I can fly
You'll already saved me
I need you to follow
Cause we made it all this way







jag är så tacksam att jag har er , ni betyder mer än allt för mig .tänk att vi gjorde det , blod ,svett och tårar , men de värt , för att få detta bandet mellan oss .
 jag klarar mig inte en dag utan er , det går inte en sekund utan att ni finns i mina tankar .
 hur sjukt mkt ni ställt upp för mig , när jag har varit sur , arg, ledsen , glad osv .. men ni , har alltid förstått . som om ni fattar när man är ledsen , när det känns som hela min värld håller på att rasa , då tänds ett hopp i allt det mörka , det är ni som tänder det .
 ni är anledningen att jag går upp varje morgon , att jag klarar all motgång och avundsjuka , ni gör mig stark . ingen annan fattar , bandet vi har .
 jag vet inte vad jag skulle gjort om ni försvann , det går inte tänka mig en värld utan er .
 * det kommer ett ögonblick i varje ryttares liv när hon undrar om hästen är värd allt slit , en ända blick från hästen ger svaret - det är den *
en blick , en tanke , är allt som behövs för att jag ska må bättre .
 ni får mig att känna mig okrossbar , ni är världens bästa .
 jag älskar er , chipper & harry junior <3
i shall either find a way or make one ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback