never let the fear to lose keepin you from playing the game

2012-01-19 @ 08:16:00

Dag 1. En bild på favorithästen

Dag 2. När & varför jag började rida
Dag 3. Det här behöver jag träna mer på
Dag 4. Det här är jag bra på
Dag 5. Favoritbilder jag tagit
Dag 6. Alla hästar i stallet
Dag 7. En sak som aldrig får hända
Dag 8. Min största rädsla inom ridsporten



min största rädsla är inte att jag ska skada mig eller så , det är en riskfylld sport . Min största rädsla är att det ska hända något med mina hästar , ännu värre .. att dom skulle dö . isåfall tror jag knappt jag hade klarat det faktiskt , dom är hela mitt liv . dom förgyller min dag .

likadant med en sak som aldrig får hända , det är att harry , iom. att han är ungponny , skulle få en skada som skulle göra att han aldrig mer kunde göra det han gör bäst & tycker är roligast igen , att hoppa & tävla . det hade varit en mardröm iom. han är så ung
tänkte först skriva att chipper skulle dö . men det vet jag att han måste göra en dag , men jag ska leva och njuta av varje sekund ihop med honom <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback