hiss & diss

2012-01-13 @ 21:25:07

hiss :)


- träningarna börjar komma igång , allt blir lite mer seriöst inom hästarna , och snart börjar tävlingarna :D

-det kommer bli en ändring i mitt liv , ändring på ngt jag gjort sedan 3 år tillbaka . både bra & dåligt <3 ska bertätta för er ofc ..

- chipper är mer än taggad & känns som detta kommer bli ett superår

- snart sommar , snart gymnasie , snart gbg hs , en av årets höjdpunkter ! träffa folk ! :D

- en av mina finaste schabrak är ett hööks schabrak , ni levererar ! :D iaf jh collektionen !

- påväg ett paket till mig , gjort efter hur jag vill ha det (a)

- har så många möjligheter framför mig iår , särskilt med harry ! även med chippen o ´med mej själv :D


diss

- vädret är katastrof , ena dagen lagom bra , andra regnigt som fan , översvämmning typ , nästa blåsigt som in i bomben , o nu stenhårt överallt + is ... :/

- sadelj'vlen . stör mig sååå mke ...

- snart gymnasie , hejdå örna & vännerna där ..

- stora val måste tas , val som avgör mitt liv

- inte hittat ett sommarjobb än , men ska ringa på en sak i veckan ;)

- att jag e så sjukt glömsk inom skolan och sånt , hate it :(

- känslan som uppstår när min mamma har en bättre & snyggare mobil än jag ..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback