halelujah moment ... typ ? :D

2012-01-11 @ 18:41:54
hejsan ! hoppas ni uppskattade förra inlägget , kommentera gärna mera :D
idag har jag varit i skolan som vanligt -.- är redan trött på den .... sen hem & skynda sig att byta om till ridkäder o sedan ut & rida harry , han fick jogga i skogen medans det var ljust , började mörkna på vägen hem , red ca. en halv timme ? sen var det dax för chipper , red dressyr i paddocken , jäkla stark häst den asså , men shit vilken ponny ! sååååny steg ! började mjuka upp honom ,volter x1000 , sen lite galopp o sedan ännu mera volter , efter en halv  timme kunde man rida honom utan att han va hård o stark , så då släppte det lite , men efter ca. 40 min så blev det så kallade *halelujah moments* han bah släptte i munnen , hade inget att hålla i , behövde rida med tyglarna som sytrådar , så galet fin , ibland får han sina stunder , men bara för en minut eller två , sedan lite stark igen men det funkar och sedan back to dom momentsen ! glaaad nelly & super fin chippenlippen ! Ska snart äta , sedan försöka fixa lite things om bloggen & göra upp saker , skrivit upp i min almenacka att fixa överraskningen + videoblogg ;) Sen efter det ska jag göra lite tidsinställda till imon oså ,  just for you !
kram

 varbergs hoppet <3



btw ,  filmsladdenöverföringssaken är fortf borta , lägger in filmerna från träningarna med harry så fort jag hittar den !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback