gymnasieval osv ..

2012-01-09 @ 13:17:00
Hejsan bloggen ! Jag är galet taggad till gymnasiet , samtidigt som jag är helt nere pga. det

tänk så j'kla kul att flytta till en egen lägenhet på skolan med sin fina ponny , inreda o fixa , sköta sig själv o få alla chanser i världen att göra vad man vill & verkligen växa upp . en otroligt möjlighet för mig , som är 14,5 när jag börjar gymnasiet , ett år yngre you know ;)
Samtidigt så vill jag inte bryta mina vardagsvanor , åka till skolan , hem , rida , plugga , datan . Va med familjen , träffa vänner osv . Det som jag gör varje dag . Om jag skulle flytta till ett ridgymnasie tex. så skulle jag förmodligen bara träffa min familj ca. 4 dagar i månaden !!!! helt sjukt ändå , dom som alltid ställer upp & stöttar . Pappa sa att han inte ville att jag skulle flytta , för jag & han har samma humor o han kommer sakna mig osv .. Helt galet att jag redan blivit så *stor* . Om jag går på ett ridgymnasie kommer jag nog inte kunna fortsätta träna för johan , vet inte men ah . Isf kommer jag va galet ledsen , tränat för han i snart 3 år , han är den bästa jag ngnsin tränat för , skaffat så sjukt mkt kompisar i grupperna & på styringe . Samtidigt som jag vill härifrån , vill lära känna nytt folk , nya äventyr & nya saker & erbjudanden ! Usch vad blandat . står just nu mellan 3 olika gymnasie , kommer besöka ngn/ngra av dem inom kort o sedan ta beslutet nu i slutet av Janurai , tänk ändå , detta beslutet kommer förmodligen avgöra min framtid .
Det perfekta hade varit , ett ridgymnasie som flyttade till mig eller ngt , vill bo kvar på min älskade gård <3 vill inte lämna alla djur osv . tänk så perfect det hade varit , my dream (a)
Nä , jag ska se det här som en början på ngt nytt , trots att jag förmodligen kommer somna många kvällar med tårar i ögonen .
Vad jag än gör vill & tänker jag inte lämna chipper eller harry . mina två världar , mina älsklingar , mina liv <3

vart ska ni gå på för gymnasie och på vilken inrikting och hur känner ni för valen ???? :D



if life shows you a hundred reasons to cry , shows life a thousand reasons to smile

Kommentarer
Postat av: NCfoto - FoToBlogg

Fin blogg !

Har tänkt bli medlem på ADsettings, men hur är det ?

Hur mycket har ni tjänat på det ? :)

2012-01-09 @ 17:13:23
URL: http://ncfoto.blogg.se/
Postat av: NCfoto - FoToBlogg

SAVR; Okej, Tryckte några gånger fall i fall.. ;)

2012-01-09 @ 17:19:37
URL: http://ncfoto.blogg.se/
Postat av: NCfoto - FoToBlogg

SVAR; Okej, Tryckte några gånger fall i fall.. ;)*

2012-01-09 @ 17:19:52
URL: http://ncfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback