du visar mig , varje dag , vad äkta kärlek är

2012-01-17 @ 09:33:00

jag är så himla lycklig med dej . aldrig känt såhär förut , du är min allra allra bästvän , den som varit med mig i ur & skur , genom tårar och leenden , genom kärlek & hat . trots allt har du aldrig svikit mig , min finaste ponny . words can't explain what you mean to me
vi tog våran egen väg , tillsammans är vi starka . vi klarade & nu är vi här .
lets make it the best , our last time . make the moments last forever .
 för du är once in a lifetime
min number one




this pony is the most beautifulest pony i've ever seen , in my intire life . i swear





http://www.youtube.com/watch?v=Uya_h7TpQko&feature=youtu.be


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback