don't wait for the storm to past , learn how to dance in the rain

2012-01-13 @ 19:02:06
Heeejsan bloggen :)
Skolan idag var helt okej , myyys fredag , finaste vännerna <3
kom hem & tog de lite lugnt , sen red jag chipper , superduperpigg ponny ! sen harry , då var de ganska mörk - pigg , studsig , hoppar till för lite vad som helst + mörker + ungponny = gaaalet hihi :) nämen finis ponny , blir sjukt ledsen på den där j'vla sadeln som ADLRIG ska passa till 1000 % :'/
Red med mitt nya schabrak idag , en av de snyggaste jag har , faktiskt än av de billigaste , STOR HISS till HÖÖKS jh collection schabrak , har ett brunt , mumma mumma (a)
Imon måste jag fixa videoinlägg + överraskningen !!! :D
& plugga gärnet , sjukliget mkt i skolan , hate hate hate .. :(
men nu mst jag äta , bloggar mer sen :)
kraaam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback