dömd av de flesta , lär mig av dom bästa

2012-01-06 @ 22:05:35
tänkte bara säga att träningarna börjar nu på tisdag , wihooo !!! :D
sen har vi planerat in chipper & harrys första tävling , chippers i mars & harrys i februari :) hoppas allt rullar på som de ska nu , ska till catrin på söndag på dressyrträning , ska satsa gärnet nu alltså ! då ska hon kolla hur sadeln ligger med padden , vi ska träna & sen göra en annan sak .. :) så på söndag kväll eller måndag morgon kommer plansen ut för gbg horse show , vikka jag ska dit med , när, var , och vad jag ska kolla på/köpa såklart :D längtar galet mkt till gbg horse show & till maj , för då ställer vi upp husvagnen i tylö igen & alla tävlingar gå typ varje helg - nellys life är fullt upp :D denna sommaren ska jag ta vara på till 10000 % verkligen !
kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback