142 läsare idag , 96 unika !!! :D

2012-01-09 @ 20:29:24
hejsan  bloggen , det är gaaaalet kul att ni kommenterar , kommentera mer o jag går in på eran blogg & kommenterar tebaka :) Har gjort videoblogg , men självklart är kamera överföringssladden helt gooone :( Ska försöka få ut en innan helgen iaf , det lovar jag !
Ska skriva lite tidsinställda nu , för börjar ju skolan imon & vill att bloggen ska va tipptopp när jag även är i skolan :D Om vi kommer upp till över 100 unika så ska jag lova er en överraskning ;) (a)
Idag har jag bara tagit det lugnt , gått med ponnysarna , och gjort en CHI i håret som tog 4 och en halv timme .. dryyygt jaaa x)
Tänkte bara säga det , ni får gärna länka mig så länkar jag tillbaka , kommentera detta inlägget isåfall :D
kraaaaaam

 uuuh , första bilden på bara mig på bloggen ;) men det är ju faktiskt en hästblogg

( har galet bra ideer till bloggen ;) )

Kommentarer
Postat av: JUMPLEAGUE - Wilma

Haha, jag är verkligen utrustnings&matchings -freak! Var aldrig sådan förut, har bara blivit så. ;)



kan verkligen inte rida om sakerna inte passar ihop med varandra utan skär sig, haha ja, helt sjukt :o

2012-01-09 @ 20:33:00
URL: http://jumpleague.blogg.se/
Postat av: Louise Larsson :)

synd att du inte hittar sladden har varit inne typ hela tiden för att se videoinlägget. :D <3 du får gärna länka min o ronjas blogg ;) ♥

2012-01-09 @ 20:50:46
URL: http://eliteskackarna.blogg.se/
Postat av: JUMPLEAGUE - Wilma

Haha, jag har ett brunt schabrak, så köpte jag ett ridtäcke som fanns i marinblått med röd kant eller i brunt med beige kant, de bruna täcket hade varit sååå snyggt till schabraket, men tog de blåa , vet inte varför haha. men ångrade mig i timmar efteråt ;o

2012-01-09 @ 21:01:46
URL: http://jumpleague.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback