stand up for what you belive , even if it means standing alone

2011-12-21 @ 18:12:21

 hej , tänkte skriva lite om mig nu , kommer skriva mer sen om ni frågar frågor , mycket lättare för då vet jag vad NI vill veta :)

jag heter ju som sagt nelly gustavsson , är 14 år (1997) , men jag går i 9an då jag började ett år tidigare i skolan .
Jag har haft hästar sen jag var 4 år , hade först två shettisar, supersöta ! sen köpte jag min första c ponny , mons . Han har och kommer alltid ha en gudomligt stor bit av mitt hjärta , han är tyvärr död nu .. berättar mer om det ngn annan dag .
 Efter mons köpte vi då chipper, chipper är en cponny på 17 år (1994) . Chipper är för mig allt och lite till , min superfina extremt musklade fux . Han är så otroligt vacker & speciell , han och jag har ett band som är oförklarligt .
 För lite mer än ett årsen köpte vi en ungponny , harry junior , som just nu är 6 år (2005) , harry är en irländsk import som bara hade varit i sverige i ca. två månader när vi köpte honom. Harry är otroligt speciell , han är lixom överallt och ingenstans , men har ett hjärta av rent guld . Han har ett otroligt bra psyke och huvud , och vi tror verkligen på denna ponnyn . JUst nu har han vintervila och ska snart börja ridas igen . Ska försöka fixa mer filmer och sånt på mina fina små ponnysar nu på lovet !
Mina ponnysar är verkligen hela min värld , jag klarar mig inte utan dom . Kan knappt tänka mig en dag utan dom .
Så ställ GÄRNA frågor , om mig och mina hästar eller om vad som helst ! Kan göra ett videoinlägg som svar om ni vill ?
kram




 chippen <3



 chipper <3

 prinsen <3

 harry bebis <3

 harry <3

 harry och jag efter våran andra felfria avd. B regional LB i vaggeryd






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback