Om du aldrig har modet att misslyckas kommer du aldrig ha förmågan att lyckas.

2011-12-26 @ 18:07:05
Hejsan bloggen :) Julafton var underbar , särskilt min grymt roliga släkt ! Fick julklappar och så , ska byta lite men är nöjd :) Idag har det varit fullt ös medvetslös , vakna 9 , släppa ut hästarna , mocka , rida harry i pd , mkt nöjd första gången efter vilan ! Sen red jag chippen i paddocken med , ren dressyr , och herregud vad bra det gick , ponnyn kan , verkligen ! Sen kom släkten igen och kolla film , åt och bara myste :) Imon ska jag till stan , där mamma möter upp mig , sjuuukt roligt ! Snart är detta året slut , ser fram emot ett grymt bra 2012 ,tävlingar , debuter , med fälttävlan & dressyr med chipper , och träna harry som sjutton ! Varbergshoppet , börja på gymnasie osv .. Mycket att göra , men det lär bli roligt för hoppningsvis !

Kram





           never let the fear to lose keepin you from playing the game

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback