home is wherever i'm with you

2011-12-27 @ 20:31:21
Hejsan ! :D
Hemma från stan för någon timme sen , drog dit vid 10 i morse , haft en superdag med en av mina underbara vänner , fina jonna <3 Bytte ett schabrak från beige till brun , bytte även ett par roeckl handskar mot en halv storlek mindre , köpte hästgodis , jeans , tröja, berlocket till ett armband och lite sånt , var inte så mkt i affärerna dock :( Kom hem  , mockade , gjorde hö , la upp mat och släppte in mina fina hästar . Längtar helt sjuuuukt mkt till gbg horse show !!!! Imon ska min kusin komma hit och rida(hon som vi köpte chipper av) kommer bli jätte roligt , sen ska jag och papi kanske hälsa på min shettis som är utlånad , isf blir det massa bilder ! Nu ska jag kolla lite film , sen sova .
kram




 gammal bild på mig och lilla harry :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback