fall down seven times ,stand up eight

2011-12-28 @ 20:28:07
Hejsan! Vaknade runt 9 imorse , släppte ut hästarna och mockade , sen drog jag och mamma till hylte o handlade , åkte in på klädhörnan och köpte en tröja som var super fin + ett armband som passar till ! Sen åkte vi hem och hemma väntade världens bästa kusin <3 Käkade pannkakor ,sen drog vi ut och red i ungefär en o en halv timme , var så himla glad , för harry gick super super bra ! Pigg , glad och lyssnade sjukt bra ! NÖJD flikka ! Sen ikväll har jag bara kollat film , släppt in hästarna och gett dom mat , och nu sitter jag här och planerar lite inför nyår och imon ! Imon ska jag mocka , släppa ut hästarna , rida båda ponnysarna , markarbete tror jag ,fett roligt ! Sen dra till hylte för att hämta upp mina , sen åker vi till julle och har världens mys och film kväll , kommer bli sååå roligt , har saknat mina tjejer <3
Nu ska jag kolla film ,
kram



 varbergs hoppet , saknar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback