En tuff en

2011-12-23 @ 00:52:51
När jag släppte Frankie på banan i söndags så smackade jag på honom och ville att han skulle trava runt.Men tuffingen hotade mig och slog med frambenen imot mig! Jag tog då ett steg fram och morrade till. Han backade då men upprepade beetendet! Jag använde då grimskaftet och slog lite lätt imot honom! Han ställde sig då lite lätt på bakbenen och slog men slutade då jag gick mot honom och visade att jag bestämde! ♥

Det är ju viktigt att stoppa det då det händer istället för att han tar över handen, det kan bli farlig!

Kommentarer
Postat av: Sämst

Tål ni inte lite kritik? För eran blogg är pinsam, speciellt när det handlar om tjockisar som rider på mat :)

2011-12-23 @ 16:59:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback